© Copyright 2019. All Rights Reserved


Livrare

Produsele comandate vor fi livrate în întreaga ţară prin curier ori la adresa destinatarului ori la adresa biroului curierului.

Produsele se livrează în ambalajul original sigilat de producător.

Când va fi livrată comanda mea?

Toate comenzile plasate înainte de ora 17 se trimit în aceeaşi zi şi ajung la destinatar în ziua următoare.

Puteţi urmări statusul comenzii în profilul dvs. şi, de asemenea, verificați căsuța de email pentru mesajul „Comandă încheiată”, unde veți găsi numărul AWB al comenzii dvs.


 

Conditii generale pentru returul produselor vandute de Twelve

Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:

Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:

ATENTIE! Produsele consumabile pot fi returnate doar daca sunt sigilate!

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris Twelve  in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al Twelve, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al Twelve, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul. 

Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul Twelve fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul 

Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 0756 068 936 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de e-mail  office@twelve.ro

Va multumim!

Termeni și conditii 

 

Politica de confidențialitate

 

Livrare și Retur

© Copyright 2019. All Rights Reserved